سرنا ویلیامز

 ˈ سرنا ویلیامزˈ که پس از مدتها مصدومیت و دوری از میدان توانست مدال طلای المپیک لندن و جام قهرمانی اوپن آمریکا را تصاحب کند گفت : محمد علی همیشه الگوی من بوده است. 

به گزارش دیلی میل، نمی توان انکار کرد که سرنا ˈ بهترینˈ در میان نسل کنونی ورزشکاران زن است نه تنها در تنیس بلکه در تمامی رشته های ورزشی.
پیروزی 2-6، 6-2 و 5-7 بر ˈ ویکتوریا آزارنکاˈ در فینال تنیس اوپن آمریکا بدان معنا است که او سیزده سال است در گراند اسلم ها پیروز می شود. او نخستین قهرمانی را در سال 1999 به نام خود ثبت کرد.
دوازده ماه پیش او تا آستانه خداحافظی با دنیای ورزش پیش رفت چرا که در ریه هایش خون مشاهده شده بود. 

سرنا گفت : فکر می کنم قهرمان شدن فقط به این نیست که پیروز شوید. قهرمانان هر وقت شکست می خورند می توانند خود را بازسازی کنند. من بارها زمین خورده ام ولی هر بار گرد و خاک را از خودم پاک کردم و بلند شدم. به خودم می گفتم می توانم بهتر باشم و به سطحی که خودم می خواهم برسم.
وی افزود: برای من فردی مانند محمد علی یک شخصیت بزرگ محسوب می شود. من همیشه در ورزش نیم نگاهی به او داشته ام.
سرنا باخت در نخستین دور مسابقات اوپن فرانسه در امسال را یک بدبختی توصیف کرد و گفت: هیچ وقت از یک باخت تا این حد احساس بدبختی نکرده بودم. پیش از آن خیلی خوب تمرین کرده بودم ولی فکر می کنم به خاطر کمبود اعتماد به نفس باختم. 


تنیس باز شماره چهار زنان جهان اضافه کرد: با این حال به خودم آمدم. نمی دانم شاید همان باخت مرا برای شارژ کرد تا در المپیک و اوپن آمریکا پیروز شوم.
این پانزدهمین گراند اسلمی بود که سرنا طی سیزده سال اخیر در آن به پیروزی می رسید. 

وی متولد 26 سپتامبر 1981  ایالت میشیگان است . وی از سه سالگی تنیس را آغاز کرد و تاکنون توانسته است 13 عنوان قهرمانی در رشته انفرادی و 14 عوان در رقابتهای دو نفره به  دست آورد. او علاوه بر ورزش به صورت حرفه ای، برای شرکت های بزرگ ورزشی چون پوما و آدیداس تبلیغات میکند و یک خط تولید لباس ورزشی دارد. وی به همراه خواهرش ونوس و به صورت مستقل از خانواده زندگی میکنند. 

http://irna.ir


نظرات 3 + ارسال نظر
بهشت سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

تولدت مبارک
(البته ۱۰ ساعت جلوتر تبریک گفتم میدونی که عجولم)

مرسی بهشت جونم...
شیرینی میدم البته قبلش کادو رو میگیرم

بهشت سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

بهار جان شیرینی قبولی+تولدتو فردا باید بدیا

sogol چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.mihanstore.net/partner/index.php?act=login&loginact=r

میهن استور قویترین سایت همکاری در فروش در ایران با سابقه ای طلایی است
سایتهایی چون دانلودها و میهن دانلود و نایس دانلود نیز با این سیستم همکاری میکنند و محصولات این سیستم فوق العاده جدید و جذابه.از من میشنوی برو توش تا وبلاگنویسیت با درامد همراه بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد